مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

مه نیا ، زيبا ترین فرشته آسمانی

فرشته كوچولو دنيا اومد

1391/6/19 13:10
نویسنده : مامان هدی
379 بازدید
اشتراک گذاری

امروز يكشنبه ، 13 شهريور سال 90ماچ

توي يك اتاق خوشگل و تميز و صورتيماچ

توي بيمارستان بانك ملي، بستري امماچ

همراه مامان نازي و دكترمهربونت خانم مهجوريماچ

دكترت باخوشحالي به من مي گه تا 2 روز ديگه مهنيا جون كنارتهماچ

بايد خيلي راه بري تا كوچولوت راحت تر دنيا بياد .ماچ

من و مامان نازي توي راهروهاي بيمارستان تند و تند راه مي رفتيمماچ

تا كه شب ساعت 10ماچ

ضربه سختي به دلم زدي، يعني آي ماماني من ميخوام ميام ماچ.

خانماي پرستار و ماماها دور من حلقه زدنماچ

ميگفتن كوچولوت داره مياد خوشحال باشماچ

خلاصه بالاخره سه شنبه 15 شهريور سال 90 ساعت 45 بامدادماچ

تمام دنياي من ، دخترم تو اومدي به دنياماچ

از خوشحالي اشكام جاري ميشدماچ

نفسام هي بالا و پايين ميشدماچ

ديدينت واسم قشنگترين لحظه زندگيم بودماچ

دادنت تو بقلم شير بخوريماچ

قوربنت برم ماماني چه قدر تو نازيماچ

با لباي قرمزت با لپاي توپوليه گل گليماچ

چه قشنگ شير مي خوريماچ

ماماني دوست دارم ، هي واست آيه الكرسي مي خونمماچ

دوست دارم واسه سلامتيت همش خدارو شكر كنمماچ

بعد از اين بردنت پيش بابايي تا ببينه ماهشوماچ

ببوسه دختر نازو گل و معصومشوماچ

همه پشت در منتظر بودنماچ

با ديدنت اشك همه از خوشحالي جاري شدماچ

صبح روز 15 شهريورماچ

ماماني، مامان نازيو باباييماچ

عمه ها و داييها ، اومدن به ديدنت با دستي پر از گلو شيرينيماچ

چه روز قشنگيه همه خوشحال و شادن گل ميگن و گل ميشنفنماچ

عزيزم ،ملوسكم ،دختركم خوش اومديماچ

خداجون بازم ميگم دوست دارمماچ

تو رحيمي-تو كريمي- تو پراز فضلو عظيميماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نازی
15 شهریور 91 18:10
لحظه تولدت با هیچ چیز در دنیا قابل مقایسه نیست.
mohamadreza
9 مهر 91 14:44
salam.cheghad ziba lahzeharo ba kalam be tasvir keshidin.manam khoshalam az inke shoma 2ta ro dar kenare khodam daram.hala dige delam ghorse ke dalili vase mundan tu in donya daram