مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

مه نیا ، زيبا ترین فرشته آسمانی

تقديم به دخترم

1391/6/19 13:12
نویسنده : مامان هدی
435 بازدید
اشتراک گذاری

ارومم وقتی که پیش تو و زیبایت می شنیمماچ

قلبباور کن دنیا رو من با چشم های تو می بینم

جوری به تو دل می بندم که نتونم برگردمقلب

قلبتورو با قلبم پیدا کردم خوشبختم

تو با منی لبخند تو از من نگیرقلب

قلبعشق من تا باهمیم دلشوره رفتن نگیر

می دونی تو دنیا فکر غیر از تو کسی با من نیستقلب

قلبوقتی تو اینجایی راهی غیر از عاشق بودن نیست

وقتی دله من بی تابه بگو با من می مونیقلب

قلبمنو اروم کن تا می تونی خوشبختم

تو با منی لبخند تو از من نگیرقلب

قلبعشق من تا باهمیم دلشوره رفتن نگیر

خوشبختمقلب

قلبتو با منی لبخند تو از من نگیر

عشق من تا باهمیم دلشوره رفتن نگیرقلب

مامان عاشقتمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
4 شهریور 91 15:18
سلام هدی جون...
حسای قشنگه مادرانتو خوب منتقل میکنی...
دختر نازتو خدا سلامت نگه داره برای تو وپدرش...
چن تا از پستای قبلتم خوندم...جالب نوشته بودی


ممنون كه به وبلاگمون سر زدي دوست خوبم