مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

مه نیا ، زيبا ترین فرشته آسمانی

محمد حسين دوست مهربون

1391/6/19 13:12
نویسنده : مامان هدی
401 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز (دوشنبه 30آبان سال 90) موقعي كه شما 2ماه و 15 روزت بود .دو تا از دوستاي دوران دانشگاه مامان (فهيمه جون و نسيم جون) اومدن به ديدنت ، كلي كادوهاي قشنگ برات آوردن ، محمد حسين پسر ناز و خوشگل فهيمه جونه كه يك سال و 2 روز از شما بزرگتر ، تازه عكس شما تو وبلاگ محمد حسينم هست ، اميدوارم شمام هميشه دوستاي خوبي باشيد.

هر مادر و پدري آرزو داره بچه هاش به بالاترين ها و بهترين ها برسن من بهترين ، بهترين ، بهترين ها رو براي شما و محمد حسين عزيزم آرزو دارم چون مثل پسر خودم دوستش دارم. الهي هميشه لباتون پر از گل خنده باشه.

تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فهیمه
5 شهریور 91 16:56
بوست می کنم منم از ته دل خوشبختی بچه هامون رو می خوام
یاد دوران خوش دانشگاه بخیر


جواني كجايي كه يادش بخير، مي بوسمتون.