مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

مه نیا ، زيبا ترین فرشته آسمانی

شناسنامه

1391/6/19 13:11
نویسنده : مامان هدی
400 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوشنبه 22 شهريور 1390 صبح كه از خواب پا شدم خواببابا رفته بود ، البته صبح كه چه عرض كنم ديگه ساعت حول و حوش 11 بود . شما ديشب تا صبح بيدار بودي و تازه ساعت 8 خوابيدي ، نمي دونم چرا شبا نمي خوابي ، همه مي گن چون شب بدنيا اومدي هنوز ساعت خوابت تنظيم نشده ، اما اشكال نداره دوتايي باهم بيدار مي مونيم.خواب

خلاصه داشتم مي گفتم : از مامان نازي پرسيدم گفت بابا رفته شناسنامه مهنيا خانمو بگيره ،خيلي خوشحال شدم چون براي اولين بار اسم من و بابا تو شناسنامه به عنوان پدر و مادر نوشته مي شد.از تو چه پنهون آخه هنوزم باورم نمي شه مامان شدم .

بابا ساعت 1 بعد از ظهر با دست پر اومد و شناسنامه سبز رنگتو نشونم داد .البته قبلش كلي مژدگوني ازما گرفت .

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)