مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

مه نیا ، زيبا ترین فرشته آسمانی

چقدر قلبت زیباست

1392/2/9 16:39
نویسنده : مامان هدی
1,370 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.com

 محبوب من

روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که تو در كنارمي

 با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان، ای خورشید خاموش نشدنی
همچو یک رود که آرام میگذرد،عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این دل
ساعت عشق مان تمام لحظه های زندگیست ،ثانیه هایی که پر از عطر و بوی عاشقیست

niniweblog.com
ای جان من ،همسرم

مهربانی و محبتهایت،وفاداری و عشق ورزيت،امیدی است برای خوشبختی فردایمان

همسر مهربانم دوست مي دارمت و بدان
همنفسمی، ای که با تو یک نفس عاشقم

همزبانمی، ای که با تو یک صدا برایت احساسات عاشقانه ام را میگویم

niniweblog.com

 

چقدر قلبت زیباست...

چه بی انتهاست قصر عشق تو و من چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم ، در کنار تو
تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتر
میخوانمت تا دلم آرام بماند

niniweblog.com 

محمد رضاجان

 بایک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم

و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد

آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان

در کنار فرزندمان عاشقانه هامان را جشن بگيريم

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

عزيزترينم آغاز بودنت مبارك

niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فهیمه
10 اردیبهشت 92 7:32
مبارک باشه عزیزم خدا برای هم نگهتون داره


ممنون فهيمه جون
فلوریا مامان دیانا
10 اردیبهشت 92 9:19
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید **روز مادر مبارک**
بابای مهنیا
10 اردیبهشت 92 9:43
سلام، من واقعاً شرمنده شدم با این سخنان زیبا. امیدوارم لایق این همه محبت باشم. از شما به خاطر این همه لطف و محبت (به قول مهنیا) ممنونه ممنونه میسی


دشمنت شرمنده گلم. بوووووووووس
متین
10 اردیبهشت 92 10:40
غمخوار من ! به خانه ی غم ها خوش آمدی بامن به جمع مردم تنها خوش آمـدی بین جماعتی که مرا سنگ می زنند می بینمت ، برای تماشا خوش آمدی راه نجات از شب گیسوی دوست نیست ای من ! به آخرین شب دنیا خوش آمدی... پایان ماجرای دل و عشق روشن است ای قایق شکسته به دریا خوش آمدی با برف پیری ام سخنی بیش از این نبود منت گذاشتی به سر ما خوش آمدی ای عشق ، ای عزیز ترین میهمان عمـر
♥ نیم وجبی ♥
10 اردیبهشت 92 14:18
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر♥



ممنون گلم بسيار زيبا بود
متین مامی ایلیا
10 اردیبهشت 92 19:35
گرامیداشت روز مادر.. گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است... فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد... فرشته مهربان، روزت مبارک
متین من
14 اردیبهشت 92 16:43
امیدوارم درکنارهم سالها سالها خوش وخرم درکنار دخترنازت سپری کنین همیشه شاد وسلامت باشین