مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

مه نیا ، زيبا ترین فرشته آسمانی

20 ماهگیت مبارک دخترم

1392/2/17 16:14
نویسنده : مامان هدی
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

 

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

20 ماهگیت مبارک دخترم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
17 اردیبهشت 92 17:48
ماهگردت مبارک گل خوشگل من... بوس بوس
بهاره--قصرعشق
17 اردیبهشت 92 21:41
مــن به خــطي، خبـري از او قنــاعت کردم قاصـــدک! کاش نگويي که خبـر يادم رفت.." ===== سلام دوست عزیز. تبریک !! .... قصرعشق با نوشته هایم به روز شد .... مثل همیشه منتظر حضورت هستم
♥ نیم وجبی ♥
18 اردیبهشت 92 1:46
20 ماهگیت مبارک باشه عزیییزم ماشالله چقدر خانوم شدی
رخساره
19 اردیبهشت 92 9:48
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ஜ۩۞۩ஜ آپـــــــم...خوشحال میشم سر بزنی
بهاره--قصرعشق
25 اردیبهشت 92 13:17
سلام داداش خوبی؟ اومدم احوال بگیرم
♥ نیم وجبی ♥
27 اردیبهشت 92 20:36
سلام دوست خوبم با دو پست جدید به روزم ..
مهسا مامان نورا
28 اردیبهشت 92 1:53
مبارک مبارک 20ماهگیت مبارک خاله جون