مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

1391/12/21 17:25
نویسنده : مامان هدی

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

هفته گذشته یعنی سه شنبه 8 اسفند رفتیم فرودگاه تا بالاخره بعد از یک سال و 6 ماه شمارو ببریم مشهد پابوس امام رضا راستش سال گذشته همین موقع خواستیم بریم اما برف و سرمای زیاد باعث شد کنسل بشه چون کوچیک بودیو نمی شد بریم ، اما این بار هر جوری بود مرخصی گرفتم و با بابا و مامان نازی رفتیم

خیلی خوش حال بودم و پر از شور و شوق واسه دیدن حرم امام رضا ، کلی حرف داشتم واسه گفتن ، کلی التماس دعا واسه رسوندن ، حدودا ساعت 5 یه پیام اومد که پرواز 1 ساعت تاخیر داره وبه جای ساعت 6 عصر 7 پروازه ، خلاصه یک ساعت دیرتر رفتیم و چون خیلی ترافیک بود با سلام و صلوات رسیدیم فرودگاه وقتی بارارو تحویل دادیم ، خانمی پشت میکروفن گفت پرواز مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نمیشه ، نمی دونی چقدر ناراحت شدیم و از همه مهم تر اینکه شما فقط بغل می خواستی ، خلاصه هر جوری بود گذشت البته به اتفاق جالب هم افتاد و اون دیدن عمو فروتن برنامه فیتیله بود ، بالاخره ساعت 10 هواپیما بعد از 4 ساعت تاخبر به راه افتاد و شما اولین مسافرت هواییو تجربه کردی.

روز بعد رفتیم حرم بر عکس انتظارمون خیلی شلوغ بود و شما هم عاشق شلوغی تو حرم با دیدن امام رضا خنده قشنگی کردی فقط اونجا دوست داشتی بدو بدو کنیو سر به سر بچه ها ی دیگه بزاری ،ولی خیلی خوش گذشت .

راااااااااااااااااااااااااستی جای همه دوستای وبلاگی خالی بود واسه همه دعا کردیم .