مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

مه نیا ، زيبا ترین فرشته آسمانی

نظرات (12)

متین
14 بهمن 91 19:46
آدمـیــزاد . . . غـُــرورَش را خیلـی دوستـــــ دارد، اگـر داشتــه بـاشــد، آن را از او نگیـــریــد . . . حتــّی بـه امانتـــ نبــریـــد !! ضــربــه‌ای هــم نَـزَنـیــدش، چــه رسـَـد به شـکسـتـَـن یـا لـِـه کــردن! آدمـــی غـُــرورَش را خیلـی زیــاد، شـایــد بیـشتـَـر از تــمـام ِداشـتـه‌هـایـَش، دوستـــ مـی‌دارد؛ حـالـا ببیــن اگــر خــودَش، غــرورَش را بــه خـاطــر ِ تـ ?ــو، نـادیـده بگیــرد، چـه قــَدر "دوستتــــ دارد . . . !"
متین
14 بهمن 91 19:47
ووووووووووووووواااااااااااای چه عکسای قشنگی. من یکی که عاشق مهنیا جون شدم بخدا. بهش بگو دایی متینش خییییییییییلی دوسش داره
محبوبه مامان الینا
15 بهمن 91 7:53
خیلی خوشگلن
متین من
15 بهمن 91 16:35
سلام ممنون از شعری که واسم گذاشته بودی خیلی قشنگ بود دوست خوبم دخترگلت ببوس
افتخاری
16 بهمن 91 0:56
سلام با یه پست دوباره متفاوت و کمی طنز منتظر شما و بحث هاتون هستم.
ahad
16 بهمن 91 10:57
آغوشتو به غیر من به روی هیچکی وا نکن منو از این دلخوشیام آرامش شب جدا نکن من برای باتو بودن پر عشق خواهشم واسه بودن کنارت تو بگو به هرکجا پر میکشم منتظر محبتت هستم
خوش تیپم
16 بهمن 91 13:49
نشســـتـ ه ام ! لــبِ خـــآطرآتـــمآن! بـــ ه امــیدِ روزی کـــ ه بیــــآیی از پــشت چشمــــم رآ بگـ ـیریُ در گــوشَمـ آرآم زمزـمــــه کنـــی : "گــریـ ه نکـــ ن!مـــ ن اینــجآم"!!..
نیم وجبی
16 بهمن 91 14:19
چه شیرین میخندی خاله جون خیلی قشنگ بود همش
مامان نازی
16 بهمن 91 23:28
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´ (())´´ ´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´ خوشگل ماماننننننن ´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´¶ مه نیا......... ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´عزیز دلمممم´ ¶¶¶´ دخمل خودمم´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
فلوریا مامان دیانا
19 بهمن 91 11:12
سلام خاااااااااااااااله خوبی عسلم؟ مامانی شما هم خوبین؟ ببخشید که دیر سر زدم. مشغول پایان نامه ام بودم. خاله قربون اون خندهات برم من چه عکس های نااااااااااااااااازی . خیلی دلم برات تنگ شد بود . اول از همه به وبلاگ تو سر زدم دوست دارم جیگر خاله
مهدی لقمانی ۞●(دفتر عشق)●۞
20 بهمن 91 15:23
۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒ سلام دوست عزیز خوبی؟ میلاد محبوبترین وبلاگ عاشقانه :» شما را به جشن 8 سالگی وبلاگ دفتر عشق دعوت میکنم ★❤ وبلاگ دفتر عشق با متن (اولین و آخرین بی وفا) به روز شد★❤ منتظرم ۩▓۩ ๑۩۞۩๑۩▓۩ ๑۩۞۩۩▓۩ ๑۩۞۩๑▒ ๑۩۞۩๑▒
ahad
26 بهمن 91 14:10
هوا آروم آروم داره میشه تیره
دل منم بدجوری پیش گیره
سلام هر سه روز یکبار آپم
منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستم