مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

مه نیا ، زيبا ترین فرشته آسمانی

يه خبر خوب

1391/10/14 21:06
نویسنده : مامان هدی
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني امروز خوش حالم به دو دليل

1. به علت آلودگيه هواي تهران مدارس ابتدايي امروز و فردا تعطيله و پيشتم 

2. مي تونم به درسام برسم .راستش بايد يه پروپوزال بنويسم. 

راستي امروز يه چندتا نكته در مورد سرماخوردگي و روش بهبود اون فهميدم بزار تا يادم نرفته برات بنويسمشون.

 

1. مخلوط سه تا زرده تخم مرغ با سه قاشق غذا خوري شكر كه خيليم خوش مزه ميشه.

2. آب كرفس تازه

3. پياز سفيد و قرمز را بايد بجوشنيم و بعد آب پيازو با آب مرغ مخلوط كنيم

 4. استفاده از مايعات فراوون به خصوص چاي

 

راستي كريسمس مبارك

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

babaye mahnia
12 دی 91 13:39
salam azizam.mamnu az matalebe mofide shoma.khoda kone mahnia sarma nakhore hargez.ama age sarma khord fekr mikoni beshe az injur chiza behesh bedim?unam ba tabe khubike dokhtare man dare?


سلام عزیزم ، خوبی ؟ ممنون از اینکه به دیدن وبلاگ دخترمون میای. به هر حال امیدوارم هیچ موقع بیماری سراغش نیاد .واقعا دارو دادن یا این چیزا رو دادن به دخملی خیلی سخته.
وحید 88
12 دی 91 22:40
منتظر حضور سبزتان هستیم







حتما در اولين فرصت ممنون كه به وبلاگ دخترم سر زديد.
محبوبه مامان الینا
13 دی 91 7:17
ممنون از مطالب مفیدت
شقایق(مامان محمد ارشان)
13 دی 91 15:53
سلام چه خوبه که تعطیل بودو تونستی به دخملی برسی
راستی دوست جونم منم اون برنامه رو دیدم
برنامه خوبیه خیلی چیزا یاد میده


===============
سلام عزیزم ،به خاطر اینکه فراموشش نکنم این جا نوشتمش
.
رخساره
13 دی 91 18:49
سلام مامان مهربوووووووووووون خیلی اتفاقی از وبلاگت سر در آوردم در حالیکه این روزها حال خوبی ندارم احساس میکنم قلب مهربونی داری ازت خواهش میکنم که با اون قلب مهربونت برام دعا کنی که خدا جون به من هم یه نی نی ناز بده بی صبرانه منتظرشم ولی نمیدونم اون چرا نمیخواد بیاد بغل مامانیش انشااله خدا به همه اونایی که این نعمت شیرین رو ندارن هدیه کنه و اونایی هم که دارن خدا سایه شونو از سر نی نی هاشون کم نکنه آمین راسنی گلم لینکت کردم از آشنایی باهات خوشحال شدم شاد و سلامت باشی هر کجا که هستی
رخساره
13 دی 91 18:50
سلام مامان مهربوووووووووووون خیلی اتفاقی از وبلاگت سر در آوردم در حالیکه این روزها حال خوبی ندارم احساس میکنم قلب مهربونی داری ازت خواهش میکنم که با اون قلب مهربونت برام دعا کنی که خدا جون به من هم یه نی نی ناز بده بی صبرانه منتظرشم ولی نمیدونم اون چرا نمیخواد بیاد بغل مامانیش انشااله خدا به همه اونایی که این نعمت شیرین رو ندارن هدیه کنه و اونایی هم که دارن خدا سایه شونو از سر نی نی هاشون کم نکنه آمین راسنی گلم لینکت کردم از آشنایی باهات خوشحال شدم شاد و سلامت باشی هر کجا که هستی
متین
13 دی 91 19:37
خواستمــ خودمو گولــ بزنمــ... همهـ ــے خاطراتمــ رو انداختمــ ــے گوشهـ اــے و گفتمــ: فراموشــ...! ــے چيزــے تَهـِ قلبمــ خنديد و گفتــ: يادمهـ..
کیانا
13 دی 91 19:49
وبلاگ جالبی دارید تا حالا همچین چیزی ندیده بودم خدا براتون حفظش کنه
کیانا
14 دی 91 0:09
البته چرا که نه خوشحال میشم...منم لینکتون میکنم
متین
14 دی 91 17:29
سلام خوبین اخی دخترگلت سرماخورده مثل متین من امیدوارم زود زود خوب بشه من به وبلاگت سر می زنم دوستم ومطالب های جدید هم تا اونجای که متین بذاره می خونم


ممنون عزیزم
متین
14 دی 91 19:20
امشـب، همیــــטּ حَـوالــــ‗__‗ــــــے زلـــ‗__‗ــــزله ای رُخ داد ... حـالا همـه حـالـَمــ را می پـُرسند !!! بـی خـبـر از اینـ ـکـه " مــَـــ‗__‗ــטּ" بـه ایــטּ لـرزیـدنـهـا سالهـاسـتــ کـه عـادتـــ کـَرده امـــ... بـه لـرزشـهای شـَدیــ‗__‗ــدِ شـانه هایـَمــــ و تـَـرَکــ ــهای عمــیــقِ قــلــبــمـــ... امـّــ‗__‗ـــا هنـوز " خـــوبَـــمـــ" !!!