مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

مه نیا ، زيبا ترین فرشته آسمانی

روزی ..... ساعتی

1391/9/8 17:13
نویسنده : مامان هدی
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

روزی ساعتی

می خواستم بگویم که دوستت دارم

اما اینک فریاد میزنم "عزیزم دوستت دارم......."

روزی ساعتی

می خواستم بگویم عاشقت هستم

اما اینک بدون تو تنهایی را با تمام ابعادش حس می کنم

وقطره قطره عشقم را با تمام وجودم در یک کلمه می گنجانم

و می گویم:

دوست می دارمت با تمام حس مادرانه

 

تو اي زيباترين نغمه عشق ، با امید به فردایی زیبا

برای عاشقانه ترین احساس زندگیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فلوريا
8 آذر 91 17:30
ما هم دوست داريم مه نيااااااااااااااااااااااااااااااا
مهدی
8 آذر 91 17:42
دو چیز همیشه یاد آدمهاست، دوست خوب و روزهای خوب... اما یه چیز هرگز از یاد آدمها نمیره... روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت...
مهدی
8 آذر 91 17:43
می شود یک شاخه گل را هدیه داد می شود با خنــده ای پایان گــــرفت می شود یک لـکه ابـــر پــــــاک بود می شود آبـــی شد و بــاران گرفت پس بیا دنیـــای پـــــاک قلــــب را جــــــایگاه رویــش ِ گلــــــها کنیــم با نــــگاهـــی روح را رنـــگی زنــیــم با تـبـســـم خــــانـه را زیبـــــا کــنیم معنی این حـــــرف ها یعنـــی بیـــا از تمــــام کینـه ها عـــــاری شویم زخــم یک پـــــروانه را درمــــان کــنیم در کــــویـر سینــه ای جـــاری شــویم
آبجی فاطمه جون
8 آذر 91 18:21
سلام دخترتون واقعا مثل یه فرشنه است خدا براتون نگهش داره
فاطمه جون تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 3هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داشتی به آبجیم رای بدی.
اینم لینکش:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php
عکس فاطمه صفحه اول هست و قسمت نظرات تو البوم چهارم هست از اونجا میتونید رای بدی
ممنونممممممممممم


============
سلام حتما شرکت می کنم

فلوريا
8 آذر 91 22:57
چیزی نخواهم جز بوی گندم / جز برق شادی در چشم مردم / جز یک ترانه جز یک ترنم / یک غنچه لبخند یک گل تبسم
مهدی
10 آذر 91 18:33
دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم، آهای جماعت... میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟ شما دقیقا چه رنگی هستید؟!