مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

مه نیا ، زيبا ترین فرشته آسمانی

زيباترين لبخند دنيا

1391/8/6 19:42
نویسنده : مامان هدی
4,266 بازدید
اشتراک گذاری

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

تقديم به دختر نازم

دخترم زيباترين شعري كه من
خوانده ام، لبخند زيباي تواست
در خيالم بهترين آوازها
خنده و فرياد و غوغاي تواست

 


جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن
دخترم وقتي كه بازي مي كني
قلب من هم با تو هي پر مي كشد
توي خانه،توي كوچه،در حياط
هركجا در جمعمان سر مي كشد

 


جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن
آرزويم دخترم،اين است اين
كاش مي شد باز كودك مي شدم
مي دويدم با تو در كوچه ها
كاش مي شد باز كوچك مي شدم

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن
دخترم در آسمان شعر من
مثل خورشيدي هميشه روشني
ياد تو از من نخواهد شد جدا
چون تو سرچشمه شعر مني

 


جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن
آرزوي هر شب و روز من است
شادي امسال و هر سال تو اي نور چشم
دخترم زيباترين شعري كه من
گفته ام در زندگي مال تو است

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

هدیه جووووووووووووووون
6 آبان 91 20:21


بسیار شعری قشنگی بود


ممنون شما لطف داريد
مهدی
7 آبان 91 8:56
از روزگار اموختمـــ بغضهایمـــ را نگویمــــ..... گاهیــــ سبك نشومـــ سنگینترمــــ..... همیشهــــ حرف از رفتنهاست كاشــــ او بیایدوغافلگیرمــــ كند....
محبوبه مامان الینا
7 آبان 91 9:08
خیلی قشنگ بود خیلی...
عزیزم با اون بارونیه خوشگلت و بوتای نازت ماشااله چه تیپی هم زدی شیطون بلا


سلام ، ممنون خاله جونيييييييي.
مامان نازی
7 آبان 91 19:20
الهی قربون قد و بالات و خنده نازت بشم چان منی و جان تو را دوست دارم.....شادابی چشم ان تو را دوست دارم.......دنیای من در دست های کوچک توست.......دنیای تو دست های نو رادوست دارم


ممنون مامان جون از همین جا دستاتو می بوسم
عمو سلطان
9 آبان 91 9:08
مهنیای عزیز ،عمو سلطان خیلی دوستت داره .. تبریک به مامان مهنیا بخاطر وبلاگ بسیار زیبا ...


ممنون عموی مهربون ، شما لطف دارین، از اینکه به وبلاگ دخترم سر میزنین خیلی خوشحالم و بازم متشکرم
راد
9 آبان 91 19:27
چقدر زیبا بود
مهدی
12 آبان 91 14:17
وقتی میــــروی

حواست باشد

"حتما خدانگهـــــدار بگویی!"

تا خدا حواسش را بیشتر به من بدهد...

آخر میدانی

خــــــــدا

به هوای تو مرا رها کرده است


مهدی
12 آبان 91 17:32
نمیدونم مامان هدی
فک کنم از اون سایتی که عکساتو آپلود میکنی باشه
یا...نمیدونم باید چیکار کردفشرمنده
من آنتی ویروسم اگه سایت یا وبلاگی ویروس داشته باشه پیغام میده



ممنون
راد
12 آبان 91 23:45
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام عیدتون مبارک


مغان آراز
13 آبان 91 19:21
سلام خدا براتون نگهش داره. دختر نازی دارین.
رویا
14 آبان 91 10:17
دخترت خیای نازه هدی جونو درست مثل مامانش، آخرین بار 5 سال پیش دیدمت ولي با خودت مو نمیزنه. لپای خوشگلشو ببوس بجای من


سلام رويا جون ممنون به وبلاگمون سر زدي . مي بوسمت