مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

مه نیا ، زيبا ترین فرشته آسمانی

تقديم به همسفر زندگيم

1391/7/4 17:21
نویسنده : مامان هدی
947 بازدید
اشتراک گذاری

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن 

محبوب من

 

هرگز تو را فراموش نخواهم كرد حتي اگر مرا از ياد ببري 

و هرگز از تو رنجور نخواهم شد چرا كه تو را دوست دارم

ديوانه وار عاشقت شدم چرا كه مهرباني را در وجود تو ديدم

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

با چشمانت وجودم را دگرگون ساختي و اگر تو نبودي هرگز عاشق نمي شدم

واگر با مژگانت اشاره اي كني فرسنگ ها راه را خواهم پيمود 

چرا كه شب عشق بسيار طولاني ست و قلبم در آرزوي تو مي طپد

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

آنگاه كه از برابر ديدگانم دور شوي خورشيد وجودت پنهان مي گردد 

و ابرهاي غم و اندوه مرا در بر مي گيرد و به دنياي غريبي مي برد 

هميشه در قلبم حضور داري و عشق تو زندگي ام را گل باران كرده است

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن 

چرا كه با تمام وجودم دوست مي دارمت

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فلوریا مامان دیانا
4 مهر 91 17:35
عشقتان پایدار
فلوریا مامان دیانا
4 مهر 91 17:47
. پاییز زیبا و عروس فصل هاست برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست هرچه خواهی آرزو کن ُ فصل فصل قصه هاست
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 مهر 91 17:51
همیشه شاد باشید
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 مهر 91 17:52
خاله جونی این مامان تنبل بالاخره عکسای سیسمونی پسری رو گذاشت تو وبلاگ
مهدی
4 مهر 91 19:53
ممنون که سر زدین به وبم
خوب دیگه واسه همین این وب رو زدم تا مردم روستامو بشناسن
با آرتین کوچولو قرار گذاشتم قرار شد بیاد اینجا شما هم برا مسافرت حتما بیاین پیشمون
بازم سر بزنیا فراموشم نکنی


مهدی
5 مهر 91 15:48
شما خودتو نگاه نکن هدی خانوم زیادن از اینجور آدم ها
خوشحال میشم لینکم کنی منم لینکت میکنم
من هر روز آپم دیگه خودتون سر بزنین دیگه فراموشم نکن


مامان میترا
5 مهر 91 16:18
marjan
6 مهر 91 23:43
من لینکتون کردم مامانی
راد
7 مهر 91 19:15
مه نیای ما چطوره خوبه


ممنون عمو جون خوبه،مه نيا خوشحال ميشه از اومدنتون چون نه خاله داره و نه عمو