مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

مه نیا ، زيبا ترین فرشته آسمانی

تولدت مبارك فرشته مامان

1391/6/19 13:14
نویسنده : مامان هدی
2,296 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، بلاگر www.RoozFun.Comتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، بلاگر www.RoozFun.Comتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، بلاگر www.RoozFun.Com

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، بلاگر www.RoozFun.Com

چه فرقی  دارد امروز باشد یا یک سال پیش ..من هر  لحظه می رویم و شکفته میشوم ... من هر روز مادر می شوم... 

قلبخداوند لبخند زد قلب

 

قلباز لبخند او دختر آفریده شدقلب

 

قلبلبخند زیبای خدا روزت مبارکقلب

 

 

پارسال در این روز خدا یه گل زیبا به ما داد که  من و بابا اسمش رو گذاشتیم مهنيا یعنی بزرگ زاده لحظه تولدت قشنگترين لحظه تموم عمرم بود تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی و خواهد بود  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیكه دوست دارم بارها و بارها تكرار بشه دوست دارم بدوني موقعي كه گذاشتنت پيشم تا شير بخوري  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی، از شوق اشكام جاري شده بود و تمام وجودم و يه حسي كه توصيف نشدنيه فراگرفته بود تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی اون لحظه خدارو شكر مي كردم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیو تو گوشت آيه الكرسي مي خوندم. خيلي قشنگ بود ، هزاران بار از خداي مهربون تشكر مي كنم .قلب

چون با اومدنت عشق و تو زندگيمون جاري كردي و زيباترين لحظات عمرمونو با تو تجربه كرديم بزار بگم تو اين یکسال با تو عاشقی کردیم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی، آخه با تو عشق رو از نوع دیگه ای شناختیم.کوچولوی نازنینم با وجود زیبايی تو، همسفر مهربان زندگیم رو با نگاه دیگری دیدم.تو نگاهمون رو عوض کردی ، تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی به عشقمون رنگ دیگه اي بخشیدی  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیو زیباترش کردی. تو ميوه عشق ما هستي .قلب

 فرشته آسمانی مامان، یکسال در آسمانها سیر کردم ، یکسال به برکت وجودت مادر بودم . نازنینم یکساله شدنت مبارک.  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخدا رو شکر میکنم که سهم ما از فرشته های آسمون تو بودی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی .از خداي مهربون میخوام سایه پر مهرش رو بالای سرت نگه داره تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تا در پناه حق ايمن و شاداب و سربلند باشي.قلب

دختركم ، تولدت را به شکرانه یکسالگی پدر و مادر شدنمان جشن میگیریم.قلب

  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی 

تولدت مبارک اي تو قشنگ نرين موهبت پروردگار ، و عمرت دراز مثل آرزوهایی که برایت دارم ، تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی روزهایت پر نور  مثل لحظه ایی که برایت دعا میکنم ،شب هایت پر مهتاب  مثل ماهی که در زندگی من درخشید ،چشم هایت اگاه مثل اگاهی هایی که هر روز کشف  می کنی ، دست هایت پر مهر  ، پاهایت پر تلاش ،زندگی ات پر برکت ،روزگارت لبریز از شادی های بزرگ و عمیق ،به دنیای ما خوش  امدی ،قدم هایت روی قلب من است.قلب

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

خدای مهربان سپاس بخاطر این هدیه زیبا که به ما عطا کردی.پروردگار بزرگ و بی همتا شکر که همیشه همراهمان بودی . ای خدای زیبا، فرشته های مهربانت رو پناه دختر نازم قرار بده.قلب 

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیامشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی  

قلبگویی بساط عیش مداوم به من رسیدقلب 

قلبنور ستاره ای در شب تولدتقلب 

قلبانگار که فرشته ای از ازل رسیدقلب

 

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیفرشته ی من تولدت مبارک تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

                                           تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی                                             تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی  

 

 

   

   

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

افتخاری
22 دی 91 12:08
به به چه وب قشنگی داره مامان مه نیا خانوم خیلی قشنگ و بامزه مینویسی هدی جون... ممنون از حضورتون تو وبم. اگه میشه منو هم با اسم✿ ♪ ♫ باور ♫ ♪ ✿لینک کنید بعد بهم بگید با چه اسمی لینکتون کنم.