مه نيامه نيا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

مه نیا ، زيبا ترین فرشته آسمانی

تولد مامان هدي

1392/7/20 19:04
نویسنده : مامان هدی
1,302 بازدید
اشتراک گذاری

۲۲ مهر روز تولــــــــد من


اين روز برای من روز مقدسی است


 مثبت ترین روز خداست


و من فهمیدم دنیا سرزمین وسیعی است

 

پرازمشکلات سخت و من هم موجودی هستم

 وسیع تر و سخت تر از دنیا.

 اين روز در گوش من خواندند: تو آمدی که برگردی،

 


و به من گفتند: شعر، صدا، آب، هوا، مادر، پدر خدا

 

و عشــــــــــق مال تواست

 


همان روز فهمیدم که هیچ مجالی از«لحظه» خالی نیست

 

 و لحظه هم جای بی خیالی نیست.

من فهمیدم که باید شکرگزار بود

به خاطر همه چیزهایی که خدا به من داده

۲۲ مهر روز من است روز تولد دوباره من

این روز را عاشقانه دوست دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سجاد
21 مهر 92 20:04
خاله جون تولدت مبارک


ممنونم
miladbagheri
21 مهر 92 22:31
web log alii dari khoshhal misham be webam sarbezani nazar bedi moteshakeram
مهسا مامان نورا
22 مهر 92 12:58
هدی عزیزم تولدت مبارک


مرسی گلم
مامان فهیمه
22 مهر 92 13:48
سلام هدی جونم خوبی عزیزم
فقط و فقط به عشق تولدت وبلاگ مه نیا رو باز کردم نمی دونستم پست به این خوشگلی گذاشتی کلی ذوق کردم امیدوارم موفق و پیروز در کنا همسرت و دختر گلت در پناه خدای مهربون باشید می بوسمت


ممنون دوست عزیزم
متين
23 مهر 92 12:54
سلام عزيزم. تولدت مبارك ايشااله هميشه خدا پشت و پناهت باشه و به ارزوهاي قشنگت برسي. ببخشيد با تاخير اومدم. هميشه بيادتم. موفق باشي
متين
23 مهر 92 12:57
زندگی رانخواهیم فهمیداگرازهمه گل های سرخ دنیا متنفرباشیم فقط چون درکودکی وقتی خواستیم گل سرخی بچینیم خاری دردستمان فرورفته است؟
متين
23 مهر 92 12:58
زندگی رانخواهیم فهمیداگر عزیزی رابرای همیشه ترک کنیم فقط به این خاطرکه دریک لحظه خطایی ازاوسرزدوحرکت اشتباهی انجام داد.
مهسا مامان نورا
23 مهر 92 19:40
عید قربان مبارک التماس دعا
سجاد
26 مهر 92 18:33
شما هم دعوتین ... بفرمایین داخل
رخساره
28 مهر 92 18:24
آخ آخ دیر رسیدم واسه تبریک
ولی خب بازم خوبه که رسیدم
تولدت مبارک عزیزم ایشاله سایه ات رو سر مه نیا جون باشه
تقدیم به هدی جان

چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس،
و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن،
روز میلاد تو
روز تو
روزی که تو اغاز شدی
تولدت مبارک


ممنون عزيزم مي بوسمت
محبوبه مامان الینا
30 مهر 92 7:41
سلام هدی جون
با تاخیر تولدتون مبارک عزیزم
چه متن زیبایی نوشتین
همیشه شاد باشید در پناه حق


ممنون عزيز دلم
مهسا مامان نورا
1 آبان 92 14:32
عید ولایت و امامت بر شما مبارک
مهسا مامان نورا
12 آبان 92 18:50
ما با 2 پست جدید اپیییییییم
مامان نازی
17 آبان 92 1:24
وشن ترین ستاره شب در چشمان توست وقتی که میخندی.. ای اسوه عشق و محبت ... طلوع زیبای زندگیت بی غروب باد تولدت مبارک. ايشالا به همه آرزوهاي قشنگت برسي عزيزم